piątek, 18 listopada 2016

Na dobry początek :-)

Witam na moim blogu!
Trzy lata temu rozpoczęła się moja przygoda z rękodziełem! Przeglądając internet natrafiłam na zdjęcie prześlicznej bransoletki. Byłam nią zachwycona. Zaczęłam szukać więcej informacji i zdjęć i tak dowiedziałam się o istnieniu koronki frywolitkowej. Kiedy zobaczyłam te wszystkie cuda jakie wyplatają dziewczyny, pomyślałam że ja po prostu MUSZĘ nauczyć się frywolitkować. I tak wpadłam po same uszy. Z czasem zaczęłam frywolitki wzbogacać o koraliki i bardzo szybko zachwiciłam się  koralikowym światem.
Dzisiaj tworzę w obu tych technikach, bo obie są tak piękne a jednocześnie tak różne.
Postanowiłam założyć tego bloga ponieważ chciałabym się podzielić z innymi tym co robię, a wkładam w to naprawdę mnóstwo serca i czasu!
Zapraszam więc do lektury a następny post już że zdjeciami!
Do zobaczenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz