poniedziałek, 20 marca 2017

Koralikowe trójkąty !

Dzisiaj chciałabym pokazać moje pierwsze kolczyki zdobione wyłącznie z koralików. Kolczyki są naprawdę łatwe do zrobienia o ile ma się już chociaż niewielkie doświadczenie w pracy z koralikami.
Tutorial znalazłam pod tym linkiem  http://blog.pasart.pl/2014/05/22/kolczyki-piramidki-z-koralikow-toho-kurs-bizuterii/#more-8562
Przyznaję, że na początku nie szło mi rewelacyjnie, ale wynikało to z mojego niedoświadczona i braku wprawy. Sam kurs jest bardzo dobrze zrobiony, wszystko jest dokładnie krok po kroku wyjaśnione.
Na początek wzięłam sobie jedynie dwa kontrastowe kolory, żeby było mi łatwiej. Do ich zrobienia wykorzystałam pomarańczowe toho 11 które idą środkiem, oraz czarne toho 15 do zrobienia boków oraz tyłu. Efekt, według mnie, wyszedł całkiem zadowalający.







Do zrobienia kolejnych kolczyków użyłam już trzech kolorów i sama wymyśliłam wzór. Tym razem użyłam toho 15 w kolorach czarnym, beżowym i złotawym, oraz toho 11 w kolorze czarnym. A oto efekty mojej pracy





A tak prezentuje się tył kolczyka :



2 komentarze: