wtorek, 17 października 2017

Uwielbiam :-)

Kiedy ujrzałam te kolczyki po raz pierwszy po prostu oszalałam. To była miłość od pierwszego wejrzenia. Wydawały mi się tak piękne i jednocześnie tak skomplikowane że nie sądziłam iż będę w stanie kiedyś sama je wykonać. A jednak ... Z czasem, kiedy coraz lepiej posługiwałem się czółenkiem coraz częściej wracałam do nich myślami. Aż w końcu nadszedł dzień, kiedy stwierdziłam że podejmę wyzwanie :-)
Dokładną instrukcję ich wykonania można znaleźć na YouTube. Pierwsza część znajduje się tutaj, a druga część tutaj
A tak przy okazji dziękuję Ci Anna Maranta za udostępnienie twojego wzoru.
Moja wersja prezentuje się tak


Jak większość moich frywolitkowych prac także i te kolczyki wykonane są z kordonka Aida 10 i koralików w odcieniach brązu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz